سلام به شما دوستانی که تا اینجا بلاگ من را دنبال کردید! این بیست و یکمین پست من در این وبلاگ هست :)

2 ماه پیش که من این بلاگ رو شروع کردم، هدف اصلیم کمک به بقیه افراد جامعه بود تا بتونند زندگی با کیفیت تر و شادتری را تجربه کنند و از تجربیات من برای پیشرفت خودشون استفاده کنند.

چون دفعه‌ی اولی بود که همچین تصمیمی رو میگیرم، این خود برای من چالش بزرگی بود که با وجود کار و دانشگاه باز بتونم زمانی رو به بلاگ نویسی اختصاص بدم!

یکی از هدف های کوتاه مدتی که واسه خودم گذاشته بودم این بود که تا 1 ماه مِی که یعنی فردا، 20 تا مطلب برای این بلاگم نوشته باشم! خوشحالم که تونستم به این هدف کوتاه مدتم برسم و امیدوارم که بتونم به مرور زمان هم مطالب و محتوای با ارزش تری رو به شما ارائه بدم.


یک مطلب دیگه هم که میخواستم بگم اینه که در طول این مدت بیشتر زمانم را صرف نوشتن پست ها فقط کردم و خیلی فرصت نشد با شما دوستان عزیز آشنا بشم. 2 روز پیش داشتم بلاگ یکی از دوستان، احمد حیدری، رو میخوندم که اتفاقی متوجه شدم یک صفحه از بلاگشون رو به معرفی دوستانشون احتصصاص داده اند و اسم بلاگ من هم در آنجا بود!

علاوه بر اینکه خیلی خوشحال شدم از اینکه احمد جان از مطالب من خوشش آمده، این فکر به ذهنم رسید که من هم اینکار را انجام بدم تا هم من با شما بیشتر آشنا شم و هم افراد دیگری که بلاگ من رو میخونند از بلاگ های شما مطلع شوند!

باز هم ممنون که تا اینجا من را دنبال کرده اید. :)