سلام دوستان عزیز،

 

آروین هستم. دانشجوی ترم آخر رشته‎ی Kinesiology (ورزش، سلامت و حرکت شناسی) و در حال حاظر ساکن کشور کانادا، شهر تورنتو هستم.

 

هدف از این بلاگ به اشتراک گذاشتن تجربیاتم در رابطه با مهاجرت به کانادا، تحصیل، کار، و تلاش من برای رشد فردی و ساخت یک زندگی خوب است.

 

در این مسیر خیلی جا ها شکت خوردم و از اشتباهاتم درس گرفتم، و خیلی مواقع هم موفق شدم. زمان هایی بود که افسوس خوردم، ناراحت شدم، و از آینده ی خودم نا امید. در همان حال مواقعی هم بود که حس خوشبخت ترین فرد روی زمین را داشتم. زندگی منم مانند خیلی از شما ها آسان نبوده و میدونم که نخواهد بود. البته زیبایی زندگی هم در همین لحظه هاست...

 

من باور دارم که هر فرد برای خود رسالتی دارد و برای دلیل مشخصی در این دنیا زندگی میکند. امیدوارم که با این بلاگ بتوانم به شما کمک کنم تا رسالتتان را پیدا کنید و بهترین زندگی که لایقش هستید را برای خود بسازید.

لطفا بلاگ من را در اینجا دنبال کنید. برای اطلاع از مطالب جدید، می توانید کانال منِ نجات دهنده را با آی دی thesaviorme  در تلگرام دنبال کنید، یا اینکه عضو خبرنامه بلاگ که در کنار صفحه (یا پایین صفحه اگر با موبایل این صفحه را میخوانید) قرار دارد بشوید تا مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید.

 

همچنین، از طریق لینک های زیر میتوانید در شبکه های اجتماعی من را دنبال کنید. اگر سوالی هم داشتید، میتوانید از طریق فرم پایین با من در تماس باشید.

 

اینستاگرام: ArvinArdakani

 

دوستدار شما،

آروین اردکانی